Jobba jobba joooobba!

Det är så härligt att ha ett jobb att gå till! Jag trivs så himla bra! Och det funkar bra med barnen på dagis:-) Magnus börjar lite tidigare och hämtar barnen lite tidigare än sagt, skönt! Tyvärr har jag blivit förkyld och tappat rösten:-( Den är på tillbakavägen, men jag har fått hosta som inte är att leka med... Hoppas att den går över snabbt, för jag har inte tid att vara sjuk!

Igår morse hörde jag ett brak från Oliwers rum. Hans tv hade ramlat i golvet med rutan före... Det var en tjocktv som är tung som f*n. Som tur var så landade den med halva rutan på en kudde, så den sprack inte, men började att lukta bränt. Jag slet ur alla kablar och ställde ut den på bron. Fy vad läskigt om den börjat brinna!!!!

Nu ska jag ta lite hostmedicin och lägga mig!
God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0