Snuviga, men pigga ungar!

Grabbarna är förkylda, men det börjar bli bättre. Charlie blev tyvärr tät i luftvägarna häromkvällen, så det blev ett sjukhusbesök med tillhörande inhalation...
Idag har vi varit hemma hos Helmer och lekt, hela dagen! Karin gjorde supergod mat, som vanligt! :-) Charlie hängde med mig på toan och fick syn på badkaret, och jag berättade att man kan bada där... Då skrek han: "Baaadaaa!":-D Sötnöt!!! Han vill gärna hjälpa till med saker nu t ex tvätten, bära saker osv, så det är väl bara att tacka och ta emot! Snart går det väl över;-)
Nu ska jag fredagsmysa med Oliwer...
Ha en härlig fredagskväll!
Mina tankar ikväll går till kära Anna, som förhoppningsvis ligger och snusar bebis just nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill se fler bilder på barnen. :)

2010-10-17 @ 16:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0