Äntligen en vanlig vardag!!!

Imorse vaknade Charlie kl 4!!! Eftersom jag skulle upp 05:30 så fick Magnus ta honom. Det var bara så att min stora älskling försökte få den lilla älsklingen att somna om i spjälsängen, vilket aldrig lyckas! Om han ska somna om den tiden så gäller det att ge honom en flaska välling eller lägga honom i vår säng. Efter en stund bar han in Charlie till oss och där låg han och terroriserade sin stackars, sömntörstande mamma... Jag undrar varför han alltid måste sparka mig på strupen?
När jag klev upp så gick även grabbarna upp. Oliwer sov till kl 6, men sen kom även han in i badrummet på 4 kvm... Trångt och mysigt, precis som man vill ha det när man är tokstressad... Eller inte!

Hela morgonen blev ett kaos, men när jag kom på jobbet kändes det bra! Grabbarna skjutsade mig eftersom vi bara har en fungerande bil just nu. Vi måste laga Pizzaräsern, för vi kan inte ha det så här!

På lördag ska jag jobba extra på älskade Wahlins Hem & Inspiration (www.wahlinshem.se), och på kvällen vankas partaj! Ska bli kul, för jag kommer inte ihåg när jag var ut sist! Måste ha varit i somras nån gång...

Nu ska jag se till att storkillen kommer i säng för vi ska upp tidigt i morgon också!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0