Mysig helg, trots sjukstuga...

På onsdagkväll kom Macke och Fanny ner. Så himla mysigt att få träffa dem, för det är ju inte varje dag vi ses... På torsdagen var jag ledig och då passade vi på att baka lite till Oliwers kalas:-) Det blev Fannys chokladsnittar, Pitekaka och chokladbollar. Oliwer vaknade tyvärr med 40 graders feber:-(
Han har varit febrig hela helgen så kalaset, som skulle vara imorgon, blev inställt. Jag fattar inte varför barnen är sjuka hela tiden... Charlie fick feber på nyårsdagen och det höll nog i sig i 5 dagar. Det är ju oftast luftrören som åker på stryk när de blir sjuka, och så ligger de och hostar hela nätterna. De får liksom aldrig återhämta sig, förrän det är dags för nästa förkylning.

Idag har Maria och Majken varit här och hälsat på. Jättemysigt! Charlie hade lite problem med att låna ut sina saker, men det är väl så det ska vara i den här åldern. Det är min, min, min! Innan de åkte så kom även Jonas förbi, mycket trevligt!
Ikväll har jag och Magnus tittat på Bröderna Karlsson. En riktigt rolig, svensk film om ett tvillingpar som inte vetat om varandra.
Nu är det dags att sussa så att jag är pigg imorgon, för då tänkte jag ta på mig snöskottarhandskarna och gå bananas på all snö här på gården;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0