Mysig dag med grabbarna!

Idag slutade jag lite tidigare och hämtade grabbarna vid 14, för att kunna ta en tur till bibblan. Vi hade så roligt! Skrattade åt Charlie som bara tokar sig! Han ville rida på trähästen på bibblan och upprepade hundratusen gånger: Mamma, mina rida hässsssääääeeeen! Han sa det med så rolig röst att jag höll på att skratta ihjäl mig. Det fanns en liten pojke där som satt på ett får. När Charlie såg honom så sa han: "Ponke rida bäää. Mina rida häässsäääeeen! Ponke inte stooooor!" Hahaha! Han tror verkligen att han är 6 år;-)

När vi fikade på Nyfiket så hoppade han ner från soffan och ställde sig så att en tant såg honom, sen skakade han rupan och skrek högt: Rooompa! Hahaha! Jag och Oliwer höll på att sätta glassen i halsen! Jösses, vilken galen unge!
Oliwer lånade de största och tyngsta faktaböckerna han hittade. Alla handlade om djur...
Han var så söt där han satt och läste själv vid faktahyllorna, tillsammans med en tjej som satt och pluggade vid sin dator. Vad kommer det att bli av denna lilla kille? Professor???

Nu har jag kört ett litet pass på pilatesbollen, skönt! Frågan är hur skönt det kommer att vara imorgon... Känns redan nu i hela kroppen;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0