Sjuklingar...

Natten mot igår vaknade jag av att jag kände något varmt, eller rättare sagt hett mot mitt ben... Då hör jag Oliwer: Mamma, jag mår inte bra... Sen vänder han sig om och ska kräkas. Jag får panik när jag ser att han står på ryamattan och säger: Nej! Inte på mattan, uuut! Stackars barn! Han hann utanför sovrummet och sen kom det! Magnus fick komma upp och assistera (jag har liiite svårt för spyor) Stoppade in Oliwer i duschen, där han berättade att han minsann mått dåligt hela natten och frusit så att tänderna hackade... Lillhjärtat!
Han kräktes två gånger till på morgonkvisten och sen har han mått bra! Jag var lite risig på morgonen och känner mig inte riktigt hundra än, men ingen har kräkts nåt mer och det är jag väldigt tacksam för! Eftersom man måste vara hemma från dagis i 48 timmar efter magsjukan så blev det vab både igår och idag. Sen är vi lediga i 2 veckor. Det ska bli härligt! Jag ska försöka komma iväg och köpa lite buskar att plantera utanför lekstugan och om jag orkar och har tid så ska jag lägga lite kantsten vid gräskanten...

Nu ska jag gå ner och vika tvätt. Finns det inga maskiner som kan göra det åt en?

Ha en underbar helg!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Bra gjort med djurplågarn! (kommentar på min blogg)

Kul att du har blogg, men nog är det dags att uppdatera? ;) Ha det fint!

2011-08-30 @ 19:57:22
URL: http://eccentricmelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0