Sjukan igen...

Charlie har haft feber sedan i fredags och blir bara sämre. Han har dock inte så hög feber, utan har som mest legat på 39, men oftast runt 38... Idag började han att skällhosta:-( Ringde sjukvårdsrådgivningen, för att få höra det jag redan visste; åk upp på sjukhuset! De lyssnade och tog crp, som låg under 8, vilket tyder på ett virus. Skönt på ett sätt, eftersom han då slipper äta antibiotika, men samtidigt finns det inte så mycket att göra åt detta elände.
Han råmar som en ko när han hostar och verkar ha ont i bröstet. Hoppas att vi slipper inhalera!

Det är mycket att göra på jobbet nu, massor med varor som ska packas upp och paket som ska slås in. Det är jättekul! Jag hoppas att Charlie blir bra snart så att jag slipper vara hemma, för jag har verkligen inte tid att vara det!

Idag var vi ner på Ljusdals Motor och köpte handskar till grabbarna. Det blev Hestra åt båda två! Charlie ville dock inte prova sina på plats, så vi får se om han tänker göra det imorrn istället.

Nu ska jag dricka ett glas vin! Det var inte igår!;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0