En helkväll med Pugh Rogefeldt...

Igår jobbade jag för första gången på länge och det var så roligt! Kul att komma ut och träffa människor och extra kul att få jobba på just Wahlins! Efter jobbet åkte jag hem och bytte om sedan bar det av till Järnvägs för en kväll med tjejerna. God mat och massor av skratt blev det! Jag trodde att jag skulle skratta ihjäl mig när Cissi, som inte är nån hästtjej, berättade om när hon red och hästen skenade... Tack för den Cissi!
Det skulle komma en hemlig gästaartist och vi spekulerade i vem det kunde vara.
Det var.... Är ni beredda? ....Trumvirvel... Pugh Rogefeldt!!!
Jag hade knappt hört människan och visste än mindre hur han såg ut! Vi kunde sjunga med i en låt och det var "Dinga Lina Lena", men sen var vi helt off! ;)
Trots att vi var aningen för unga för att kunna Pughs låtar så hade vi en härlig kväll!
Tack Jenny, Cissi och Sara! Det här gör vi om!

Idag väntar jobb igen och O ska åka upp till farmor och farfar. C blir hemma med mamsen, för han är lite för aktiv för dem;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0