Jobb väntar idag...

Vaknade just med en hemsk huvudvärk! Det är garanterat det dåliga vädret jag känner av! Hoppas att det släpper för idag ska jag jobba några timmar, för första gången på ca 1½ år. Så roligt!!!

Det är alldeles tyst i huset. M har verkar ha tagit med sig C ut på en biltur. Det var skönt, så att jag fick sova, men det blir så konstigt tyst här... O sover fortfarande. Kanske jag ska ta och krypa ner och snusa honom i håret en stund.

Insåg just att jag tagit bort en bild och skrivit detta inlägg där den skulle ha varit. Därav den konstiga tiden för inlägget, klockan är ju 08:52 nu. Hm, jag har en del att lära mig...

Kommentarer
Postat av: Benny

tänkte bara komma in och säga hej

2010-07-01 @ 18:28:51
URL: http://fannymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0