Härlig dag!



Idag lämnade jag Charlie själv på dagis i några minuter. Han skickade pussar och vinkade genom fönstret. Inga problem där inte!!!;-) Jag åkte ner på macken en sväng och när jag kom tillbaka så hade han inte ens märkt att jag var borta:-) Imorgon ska jag lämna honom en längre stund, så att han får äta med de andra barnen. Det går nog bra! Undrar om mamman kanske ska packa träningsväskan och damma av gymkortet då... Det var ju inte igår!
Häromdagen pratade vi om att Oliwer alltid slog huvudet när han var liten. Han tog liksom aldrig emot sig, utan landade alltid med huvudet först. Charlie slår sig sällan, men det skulle jag inte sagt! Idag ser han ut att ha gått en boxningsrond! På morgonen ramlade han och skrubbade näsan i snön och på eftermiddagen ramlade han på bron och slog ögat:-( Stackarn!
På eftermiddagen hämtade vi brorsan på snowracern och det tyckte båda grabbarna var härligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0