Long time...

Så har man misskött bloggen igen... Skäms på mig!
Det är liiiite mycket just nu! Jag jagar Charlie hela dagarna, eller rättare sagt allt han slänger omkring sig! Jösses, vad jag får plocka efter denna kille! Allt ska undersökas! Idag plockade han isär en mus till datorn...
Oliwer har inte varit på dagis på 3 månader så idag skulle vi gå och hälsa på och det var mycket viktigt att mamman och lillebror var kvar och att han skulle följa med oss hem när vi gick. Vi var med på samlingen och sedan gick vi ut på gården och lekte. Charlie kommer att passa alldeles ypperligt på dagis! Han var i sjunde himlen när han fick vara i närheten av alla stora barn! Lyckan var total när en liten flicka kom bärandes på en docka. Charlie blev helt galen och skulle fram till dockan! Hon satte sig ner så att han fick se den och han slängde armarna om dockan och pussade den. Han trodde att det var en bebis... Sötunge!
När det var dags att gå hem så kunde Oliwer tänka sig att stanna kvar och äta och leka en stund till. Han var kvar ända till kl 13! :-)

Nu är hösten här! I morse var det +5 grader ute. Riktigt friskt och härligt! Oliwer ville gå genom skogen till dagis och det fick han göra. Vi mötte upp honom vid skogskanten vid dagis. Älskade storkille!
Han åker till Spanien med farmor och farfar på lördag. Vi ska vara utan honom i 9 dagar!!!!! Hur ska jag överleva? En sak är säker och det är att jag kommer att gråta sönder kudden när han åker till tåget på fredagnatt. Som tur är får vi snart träffas igen, och där är det varmare än 5 grader;-) Charlie kommer också att sakna sin älskade storebror! Varje morgon, när vi ska väcka storebror, så kryper han upp och lägger sig över Oliwers ansikte och pussar och kramar honom:-D Det är underbart att se dem tillsammans när de är så söta mot varandra! Senare på dagen brukar det bli en del skrik och gråt när Oliwer retas med Charlie och tar saker av honom. Charlie skriker då så att trumhinnorna bokstavligen skallrar!!! Jag har aldrig hört på maken till skrik!

På eftermiddagen var Elton och Jesper här och lekte och jag gjorde köttbullar till middag. Herregud, vad de åt! Det brukar vara 2 "Magnusportioner" kvar, men idag låg det bara 3 köttbullar kvar på fatet!!! Jesper måste ha ätit en 10-15 stycken:-D Ska skicka receptet till mamman;-)

Nä, nu är det dags att göra kväll här i huset! Det är ju trots allt en dag i morgon också och då ska vi inhadla det sista till Oliwers resa!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0