Ösregn i 25 graders värme...

Idag när vi vaknade var det molnigt. Då bestämde vi oss för att åka till Fuengirola! Så jag, Magnus och Oliwer tog bussen, efter att först ha väntat på den i en timme:-( Vi hittade inte en enda spännande affär! Vi hittade ingen restaurang som lockade heller, så det blev Burger King...
Till middag skulle jag göra fisksoppa, men fisken var djupfryst, så det fick bli kinamat! Nyttigt värre! Tur att jag simmade några vändor i poolen innan;-)
Charlie har varit lite varm på mornarna men eftersom han är förkyld har vi inte gjort nån stor sak av det hela. Ikväll upptäckte jag att han håller på att få en hörntand! Storkillen!
Oliwer har också blivit värsta storkillen! När vi kommer in på restauranger eller affärer så säger han: Hola! Och när han får hjälp så tackar han genom att säga: Thank You! ;-) Då det är dags att gå ropar han: Adiós! Min duktiga kille!!!!! Igår när vi var nere på hörnet så presenterade vi oss för servitören på engelska, men inte Oliwer minsann... Han sa: Me llamo Oliwer! (hoppas jag stavade rätt)
Nu blir det en tidig kväll för frun!
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0