Nöjd efter en härlig helg!!!

Vilken härlig helg det varit! I fredags började dagen hos duktiga Towe, min gulliga frisör! Hon slingade och klippte mig så att jag ser ut som folk igen! 4 timmar tog det!!!! Man skulle kunna tro att jag har flera meter hår;-) Jag gick därifrån med ljusa slingor och lugg! :-)
Sen åkte jag och jobbade för att senare komma hem till mamma och grabbarna. De hade haft en mysig dag! Oliwer var nere hos våra älskade grannar. Vad skulle vi göra utan er?? På lördagen skulle jag ha jobbat, men fick vara ledig, och det var nog lika bra det, för det fanns att göra ändå! På kvällen vankades tjejparty hos underbara Maria S! Vi dansade så att jag har träningsvärk i ovansida lår idag... Ja,ja jag är väl rätt otränad;-) Kanske borde göra som Carina sa: Börja springa! Synd att det är så sjukt tråkigt bara! Jag får dessutom ont i knäna av att springa, men det är kanske nåt som går över...
När de andra åkte ner på "lokal" så var jag så duktig och gick hem. (Fick tack och lov sällskap av Madde) Magnus var i fjällen hela helgen så jag visste ju att jag skulle få ordna Oliwers barnkalas på egen hand! Det gick faktiskt över förväntan! Det var en helnöjd 6-åring som somnade ikväll! Han fick massor av fina presenter!!

Till middag gjorde jag egen pizza. Som vanligt är det mycket godare än de köpta. man blir liksom inte lika äckligt mätt...

Nu sitter jag och förbereder mig för intervjun imorgon... Ska bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0