Charlie 1 år!!!

Grattis älskade Charlie! Hoppas att du haft en mysig dag!

Idag vaknade Magnus av att Oliwer kom in och väckte honom... Han hade fått ont i halsen, stackarn! När jag och Charlie vaknade blev det paketöppning:-)
Sen kom jag på att jag skulle sätta upp bokstäverna ovanför Oliwers säng och vänder ryggen mot Charlie. jag hör att han ramlar ner från Ikeapallen som står vid sängen och han grät till lite... Allt såg ut att gå bra, och jag fortsätter, men så vänder jag mig om och ser att det rinner en massa blod ur munnen på honom... Han hade slagit av strängen under överläppen:-( Ringde tandis som ville att vi skulle komma in och dokumentera det hela. Sagt och gjort! Det såg bra ut (bara en liten skada) och de sa att det till och med kan vara "bra" att slå av strängen, då den kan ställa till med att man får en glugg mellan framtänderna... Känner ni nån mamma som hade det som liten...? ;-)
På kvällen firade vi Charlie tillsammans med släkten som kom och åt lasagne. Jättemysigt! Charlie fick vara ute och leka med kusinerna. Oliwer var med så mycket han orkade, för han fick mer ont i halsen och verkar rejält svullen. Man ser liksom hur han får anstränga sig för att prata... Stackars lilla hjärtat!
Imorrn ska vi fira stora kusinen Emil:-) Hoppas att Oliwer orkar det, Emil är ju liksom en idol;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0