Förkylningstider...

Jag har blivit förkyld! :-( Charlie verkar också få sig en släng av detta, eller är det kanske han som har smittat mig?
Vi har varit på 4-årskalas hos grannarna idag:-) Mycket trevligt! De har gjort så fint i barnens lekstuga! Precis som jag skulle vilja göra, men jag har insett att vår lekstuga skulle få se ut så i ungefär en kvarts sekund, så det får bli ett projekt lite längre fram.
Jag har bakat en plåt med kärleksmums till 1-årskalaset som går av stapeln på lördag. Undrar vad jag ska hitta på mer... Skulle vilja testa nåt nytt! Det blir alltid samma här: Morotskaka(visserligen världens godaste om jag får säga det själv;-)), kärleksmums, bullar, chokladbollar och falsk toscakaka... Nån som har förslag på nåt gott att baka?
Jag kommer inte riktigt överrens med bloggen när det gäller att lägga upp bilder, men jag gör ett försök...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0