Skön dag med familjen!

Idag vaknade "Halvmetern" kl 04:53... Suck! Vid 07:30 lyckades jag få honom att somna om och då passade även mamman på att sova en stund. Känns som att jag har en förkylning eller nåt på g och kroppen skriker efter sömn!

När alla vaknat så gjorde vi oss i ordning och åkte sedan iväg och köpte stolphattar till vårt nya altanräcke, som äntligen blivit klart:-) Efter det lagade vi Magnus cykeldäck som det varit punka på sedan förra året. Sen var det tänkt att vi skulle ta en tripp till biblioteket, hela familjen, men de har visst stängt på lördagar... Det fick bli ett besök på Albins för att köpa present till grannpojken som har 4-årskalas imorgon! En Star Warsdräkt blev det!:-)
På eftermiddagen tog vi en cykeltur ner på Ica och handlade inför middagen. Det går inte att cykla några längre sträckor med Charlie eftersom han verkligen avskyr både att ha hjälm och att sitta stilla...
För en stund sedan skjutsade jag iväg Oliwer för lek hos en kompis och jag ska förbereda maten för grillen. Det är ju så gott att grilla, det skulle jag kunna göra varje dag!
Imorse passade Charlie på att visa mig hur "vovven" låter... "Hö-hö-hö", låter den;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0