Tårta och härligt väder!

Denna helg har verkligen varit mysig! I lördags hade vi lite kalas för Charlie. Han fyller ju 1 år på tisdag!!! Tiden går så fort!
I går hade vi Anna-Karin, Hans och Hannes här på lite grillning, trevligt som vanligt! När de åkte hem vid tolvsnåret stupade jag i säng! Jag somnade nog på 30 sekunder;-) Trött tjej! Charlie stökade på inatt, vaknade vid 3 och somnade inte förrän vid 5:-( Då fick pappan ta över... Oliwer har haft en kompis här idag och på eftermiddagen fick vi finbesök av Felix som kom med en present till Charlie. En boll, som Charlie älskade! De busade en bra stund och under tiden passade jag på att hänga tvätt ute, det luktar ju så gott av den sen! Jag tog en kopp te och en bunt med inredningstidningar och satte mig på altanen, det var ljuvligt! Vädret har varit kanon idag! Varmt, men det har fläktat lite.
Nu ska jag dra upp benen i soffan och läsa "Konsten att säga nej - med gott samvete" av Jesper Juul.
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0