Som Gert Fylking säger - Äntligen!

Äntligen har jag gjort slag i saken och skaffat mig en blogg! Den kommer att handla om mitt liv som mamma, barnen, mannen, huset och maten! Jag uppdaterar den när det finns tid mellan blöjbyten och dagisförkylningar...

Jag bor i ett relativt nybyggt hus, är sambo till M och mamma till två underbara killar, O & C.

Den första tiden med O var minst sagt omtumlande eftersom vi låg på sjukhus under en längre tid och levde med personliga assistenter under 3½ år. Han mår nu bra och har fått ett litet busfrö till lillebror, C. Berättelsen om O kommer lite senare...

Matlagning är något jag önskar att jag hade mer tid för, men hos mig har dygnet bara 24 timmar och dessa räcker inte riktigt till... Jag har dock några beprövade, enkla recept som är riktigt smaskiga och dessa kommer jag att lägga upp här! Hoppas att ni vill dela med er av era bästa recept också!

Nu är det dags för jordgubbar!

Ha det så gott!//Maria

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0