Åh, vad mycket som händer!

Det är så roligt att få se hur våra grabbar utvecklas. Charlie hittar på nya, roliga saker varje dag och Oliwer överraskar mig då och då med nya saker han lärt sig på dagis och av kompisar.
Charlie pratar en hel del nu, bl a acka=jacka, beijl=bil, tacka=traktor, kop=skopa och så vill han gärna hjälpa till att bära saker, duka åt sig själv och så gillar han att titta på sig själv i spegeln när han fått på sig nån rolig mössa eller en tröja med tex grävskopor på;-)
Oliwer ritar mycket nu. Det är mycket monster och små, små figurer i ett virrvarr på papperet. En hel del djur blir det också! Han är så duktig! Ikväll var jag och Oliwer på bio med Elton, Karin och Helmer. Så härligt att få lite egentid med Oliwer, det behöver han! Jag passade på att smyga igen ögonen en liten stund under filmen, men det varade väl i ca 30 sekunder, för Oliwer skakade på mig och sa: Mamma, du sover väl inte?
Igår hade vi Lars, Cissi och barnen här på middag och Elton stannade kvar här över natten. Det gick så bra! När jag vaknade i morse så hörde jag hur nånting skrapade mot sovrumsdörren och där stod det två små agenter i kalsonger och spionerade på mig;-)
Nu ska jag göra kväll och lägga mig och läsa! Är väldigt trött! Det måste vara den här långdragna förkylningen som gör mig så trött...
God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0