Sjuk liten Charlie...

Idag har Charlie varit riktigt dålig! Han fick ju 1-årssprutan igår och imorse när han vaknade hade han närmare 40 grader... Han har varit väldigt hängig hela dagen och vill helst inte gå nånting själv. Han fick en Alvedon vid sextiden och åt hyfsat till middag, men han blir inte pigg:-( Hoppas att det är över till imorrn, för då ska vi ta en riktig långprommis!
Oliwer har varit i Hybo med dagis, för första gången. Det är en stor grej för honom, för när man åker dit så innebär det att det bara är ett år kvar på dagis;-) De hade haft jättekul!
Själv har jag varit på ÖNH i Hudik och undersökt mina öron och kollat hörseln. Jag skulle boka en ny tid om 3 månader och har jag fått en till öroninflammation då eller om trumhinnan spruckit så verkar det som att de kommer att sätta in rör. Det blir jag och alla barn dårå;-)
Nä, nu ska jag se ett avsnitt av "Halv åtta hos mig"...
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0