Låter som en åsna...

På torsdagkväll kände jag att det var nåt knas i min hals... På fredagen var hesheten ett faktum! Jag fick stanna hemma från jobbet, för jag fick inte fram speciellt mycket ljud.
I helgen har jag lagat mat och packat åt mina älsklingar som skulle åka till fjällen. Tänk hur mycket saker man behöver för en vecka i fjällen... Hjälmar, pjäxor, lakan, handdukar, all mat osv... Eftersom Charlie fortfarande sover på dagarna så behöver vi ju dessutom ha med oss en vagn. Det fick bli resesulkyn! Vi skulle behöva sälja Duo-vagnen och köpa en smidig sittvagn! Är det någon som har tips på en bra sittvagn med lite liggläge, som inte tar så stor plats i bilen?

Igår eftermiddag hyrde jag film och köpte nötter och choklad, sen la jag mig i soffan och låg där till 1-tiden på natten, då jag förflyttade mig till sängen;-)
Riktigt skönt att få vila rösten, för det är välidgt ansträngande att behöva prata när man låter som en åsna!
Förstår hur vår älskade storkille har det! han som alltid är hes... Usch, vad jag saknar dem nu!
Jag älskar er!!!!!!!

Nu blir det soffläge igen! Ska vila rösten i några timmar till, för imorgon hoppas jag på att kunna jobba!

Kommentarer
Postat av: biba

Hej Stumpan, Vi har en Emmaljunga Scooter i svart som du kan få köpa. Lite liggläte och mindre än en vanlig vagn. Inte så mycket använd( ej använd de senaste 2 åren )och inte solblekt. 1200 sek. Ha det så bra i Fjällen / kram

2011-04-19 @ 17:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0