Jag har fått en peklur:-)

Äntligen har jag uppdaterat maskinparken! Visserligen med en ärvd telefon, men nu har jag också en Iphone! :-) Jag har dessutom införskaffat mig ett "skal", så nu ska jag förhoppningsvis kunna hålla denna hel! Annars är jag rätt kass på att sköta om mina telefoner... De brukar åka i golvet nån gång om dagen och särskilt i kassan på Ica, när man ska hålla reda på både telefon, nycklar och plånbok i samma hand. Ibland kan det hända att det hänger en 1½-åring under samma arm också... Idag flippade han ur, som vanligt på Ica. Han ville ta ett frivarv med kundvagnen medan jag betalade, men den gubben gick inte! Sedan när jag packade kassen sprang han in och gömde sig bakom glassdisken och flirtade med en tjej i kön. Jag kommer ut alldeles svettig varenda gång jag haft med mig Charlie på affären! Idag verkade han glömt att det finns en godishylla, för annars är det dit han smiter i första hand...;-)

I helgen var vi i Sundsvall, hela familjen! Så mysigt! Innan vi åkte hem på söndagen så tog jag med mig magnus ner till Birsta. Det var förresten han som frågade om inte han kunde få följa med... (hör inte till vanligheterna)
Vi handlade lite smågrejjer, ljus, ramar, bordstabletter och sånt där...

Charlie är riktigt lös i magen, men har inte kräkts nåt mer och tack gode gud, ingen av oss andra heller!

Nu är det dags för sängen för imorgon händer det spännande grejjer på jobbfronten;-) Wish me luck!!!

God natt!!!

Kommentarer
Postat av: lisbeth köhlqvist

Verkar bekvämt med att kombinera ica besök och träning. Häng på i frivarvet vetja.

Nytt jobb? Nyfiken

2011-02-21 @ 14:49:29
URL: http://tankelek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0