Magsjukan härjar...Igen!

I lördags hade vi middagsbesök av familjen L, trevligt som vanligt! Tyvärr blev Charlie magsjuk och kräktes strax innan han skulle gå och lägga sig... Han kräktes ytterligare en gång i sängen och sen var det bra! På söndagen var jag illamående och vaknade med en rejäl förkylning! Var lite kass i magen och kände att jag nog behövde gå å kräkas, men det hände inget. Senare på eftermiddagen kom det! Fick väldigt ont i kroppen, i lederna och dagen efter var det som värst! Tänkte att jag skulle stanna hemma och kurera mig idag så att jag kunde köra hårt på jobbet imorgon, men inatt var det Oliwers tur... Åhh, vad jag är less på detta nu! Jag som har så himla mycket att lära mig på jobbet... Jag har inte tid att vara sjuk!
Barnen klättrar på väggarna och jag behöver åka ut och handla, vilket jag kanske iofs kan göra ändå. Hur brukar ni andra göra? Har ni nån gräns för hur länge ni stannar hemma? Oliwer och Charlie får naturligtvis stanna hemma från affären!

Iförrgår somnade mormor Ester (Magnus mormor) in efter att hon varit dålig en tid... Sov så gott lilla mommen!

Nu är grabbarna ute och får lite friskluft med papsen och jag ska sätta igång med maten... Är inte speciellt motiverad måste jag säga...


Kommentarer
Postat av: lisbeth köhlqvist

Ha ha varför inte kanske skulle muntra upp min tillvaro. Kul att du tittade in

2011-02-22 @ 20:32:57
URL: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: Karin

Man är smittsam 2 dygn efter att man blivit frisk så om du var sjuk i måndags bör du inte jobba eller vara bland folk förrän på torsdag. Men handla mat måste man ju iaf.

2011-02-22 @ 22:46:52
Postat av: Karin

magsjuk.com

2011-02-22 @ 23:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0