Ny dag, nytt jobb!!

Imorgon börjar jag på mitt nya jobb! Det ska bli spännande och jag är faktiskt lite nervös;-) Har bakat ett par morotskakor som jag tänkte ta med mig. Hoppas att de går att äta för de ser då riktigt förskräckliga ut! Den ena fick nån slags punktering efter att jag råkade ta ut den för tidigt och sedan stoppade jag in den i ugnen igen. Jaja, det är smaken som räknas!;-)

Idag har vi inte gjort några större utsvävningar, en sväng till återvinningen och Ica bara. Det är ett riktigt busväder och jag har haft lite ont i huvudet hela dagen, så en innedag passade mig perfekt! Oliwer har dock varit riktigt rastlös och velat leka med en kompis, men alla har ju varit på dagis/skola... Imorgon ska han få äta frukost på dagis, spännande;-) Han är bara lite bekymrad över att de äter filmjölk, vilket han inte gillar så där jättemycket...

Nu ska jag röja i köket, sen blir det god natt för min del!

Ha det så bra!!!

Kommentarer
Postat av: magdalena

Hej vännen!

Spännande, vad har du fått för jobb?

Kram

2011-02-10 @ 23:29:29
Postat av: carolina

Hoppas du haft en bra dag =)

2011-02-11 @ 16:22:31
URL: http://qnockout.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0