Kortet var kapat!!!

Anledningen till att mitt kontokort inte fungerade var för att det blivit "skimmat". Det är alltså något, nånstans, som har kopierat mitt kort och försökt använda det... Jag blev uppringd av banken på måndagen och den vänliga människan jag pratade med berättade att någon försökt tagit ut pengar i Uruguay med mitt kort. Banken hade då känt av att det var nåt fuffens på gång så de spärrade kortet. Tack för det Nordea!!!!! Inte för att det någonsin finns mycket pengar på mitt kort, men det hade ju varit fruktansvärt tråkigt om jag givit bort pengar till skurkar! Undrar bara vart de skimmat det...  Nån fler som råkat ut för detta i Ljusdal?

Det går bättre och bättre på mitt nya jobb. Jag börjar förstå mig på systemen nu och har kunnat hjälpa kunderna själv ett par gånger utan att behöva belasta någon annan... KUL!:-)
Imorgon är det redan fredag! Jösses vad tiden går fort!!!! Då ska vi testa att laga en kycklinggratäng med pepparost i, hoppas att den blir god och att barnen gillar den!

Nu blir det sängen för jag är galet trött på kvällarna, vilket iofs är skönt! Får se om jag ger mig på att gå till jobbet i morgon, för det har varit så himla halt på vägarna de senaste dagarna. Det är väl kanske inget man ska klaga på för det betyder ju att vi är på väg mot varmare tider;-) Idag var det 3 plusgrader då jag hämtade grabbarna, wiihooo!!!

Sov så gott världen!!!

Kommentarer
Postat av: carolina

Vet ingen mer i Ljusdal som skimmats men tremänningen i Sundsvall blev det för ngn vecka sen så...har du varit hemåt nånting på sistone kanske det är därifrån?

Tråkigt värre är det iaf - tur i oturen att banken fattade misstankar



kram

2011-03-04 @ 18:48:25
URL: http://qnockout.bloggagratis.se
Postat av: Lisbeth Köhlqvist

Gud så läskigt. Har du varit i Sundsvall? Här har det hänt en längre tid. Ibland är det en fördel att vara halvfattig Sov gott

2011-03-04 @ 21:32:18
URL: http://tankelek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0